maanantai 24. lokakuuta 2011

Tunnustuksia

Ihan ensimmäisenä sanon, että tämän blogin kirjoituksiin tulee kyllä todella mielenkiintoisia ja sisällökkäitä kommentteja! Kiitos niistä.
Pahoitteluni niille, jotka toivoisivat enemmän päivityksiä. Kaipa tässä on pohjalla se, että tämä velaus on meille kirjoittajille kuitenkin niin itsestäänselvää arkipäivää, ettei aina ole kauheasti sanottavaa aiheesta.

No kuitennii, nyt tulin ihan tunnustamaan asioita. Kirjailija Anu Holopainen myönsi blogissaan tämän blogin kirjoittajille blogipalkinnon "a Blog with Substance". Kiitos tästä! Hyvä, jos vähäisissä päivityksissämme on asiaa rivien täytteeksi.

Photobucket

Palkinnon tehtävänä on paljastaa itsestään asioita. Paljastelen nyt itsestäni joukon asioita, toivottavasti blogin muutkin kirjoittajat innostuvat paljastelemaan.

1. Vaikka olen aina ollut jollain tasolla varma siitä, etten halua äidiksi, olen huvitellut kyllä keksimällä "lapsilleni" nimiä. Tytöstä tulisi Aila ja pojasta joko Nooa, Joel, Onni tai Ilo. Joka tapauksessa tulevasta koirastani (sitten joskus) tulee Lasse. Siis siitä isoimmasta, paimenkoiralle en ole vielä keksinyt nimeä. *haaveilee*

2. En häpeä tunnustaa, että rakastan Stephen Kingin kirjoja ja olen useimmat lukenut moneen kertaan. Ensi kuussa saa häneltä taas uutta luettavaa.

3. Olen samaa mieltä Jaana Kapari-Jattan kanssa siitä, että suomen kielen kaunein sana on "kenties".

4. Minulla on epämuodostuneet munuaisaltaat. (miksiköhän tämä nyt tulvahti mieleeni ja kyllä sitä ihminen tulee kirjoittaneeksi outoja juttuja internettiin)

5. Pelkäsin ekan ja tokan luokan opettajaani kuin ruttoa ja edelleenkin olen sitä mieltä, että hän oli sadistinen vallankäyttäjä.

6. Käytän aktiivisehkosti nettipalveluja kuten Movie Lens ja Goodreads, koska muuten en muistaisi, mitä olen nähnyt tai lukenut ja mitä olen niistä pitänyt.

7. Aloitin juuri uudella alalla ja olen valtavan onnellinen.

8. Lempiruokiini lukeutuvat mm. ahvenet, punajuuret ja vuohenjuusto eri tavoin valmistettuna. Ruoka on hyvää!

En osaltani laita tätä (ainakaan vielä) eteenpäin, mutta jään ilolla odottelemaan, josko muut kirjoittajat intoutuvat tarinoimaan.

1 kommenttia:

Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hei,

teemme aiheesta dokumenttia Tampereen yliopistossa.

Voisitko ottaa yhteyttä meihin mahdollisimman pian: lapseton.dokumentti@gmail.com

Mielipiteesi vaikuttavat todella kiinnostavilta, ja haluamme kertoa projektistamme lisää.

Ystävällisin terveisin
Anu, Anu ja Ella

8. marraskuuta 2011 klo 18.17  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu